Szállítási információk
A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon 8-16 óra között történik. A kiszállítás megkezdéséről e-mail üzenetben tájékoztatunk.
HONNAN TUDHATOK MEG BŐVEBB INFORMÁCIÓKAT A CSOMAGOMRÓL?
Csomagod összekészítése után adjuk át szerződött futárszolgálati partnerünknek, melyről e-mailben és SMS-ben is küldünk értesítést.
KÉZBESÍTŐ? INGYENESEN ÚJRA KISZÁLLÍTJUK!
Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a csomagról. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat az újra egyeztetett időpontban díjmentesen megkísérli a kiszállítást.
KÉRJÜK, HOGY A CSOMAGOT MÉG FIZETÉS ELŐTT BONTSD KI ÉS TARTALMÁT ELLENŐRIZD LE A FUTÁR JELENLÉTÉBEN!
A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre.
SZERZŐDÖTT FUTÁRSZOLGÁLATI PARTNEREINK ELÉRHETŐSÉGEI:
DPD Hungary Kft.
1134 Budapest, Váci út 33. 2. em.
Telefon: +36 1 501 62 00
dpd@dpd.hu